Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Законом не передбачено повернення і обмін даного товару належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. 

Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.